Tuesday, May 18, 2010

o yeah!



aku tak de la alim warak dan tawaduk,tapi jangan la ingat aku tak tahu agama.;)
nak berdebat pasal agama hukum halal & haram ni.aku tak macam ko,tak pandai
ko pi la debat ngan org yang setaraf dengan ko.hehe.kalo aku tulis ''akum,askum"
sebagai tanda ucapan salam,jangan la nak samakan dengan perkataan yang org Yahudi
cakap(ko kate mcm gitu).Ko la bodoh,intipati aku adalah sebagai salam,sebagai Islam,
Muslim.Islam itu tak rumit.setakat salam kat YM tak salah aku tak apa short form.Ko
pun guna short form"wslm wbt"ape tu?tu bukan jawab salam~ceh!

emo siak!hahahah.



cape reinga trip.



p/s photo taken o.t.w back from cape reinga.