Sunday, June 20, 2010

tag | episode 4


Adakah anda HAPPY sekarang?
rojak abes soalan ni,kalo ganti happy tu jadi gembira ok jugak rasanya.;D
dah kena jawab rojak2 jugak kan..yes,saya happy!

Kenapa anda happy?
sebab suka hati saya lah saya nak happy.happy ke tanya soalan macam ni?

Apa benda yg boleh membuatkan anda happy?
kenapa aku rasa soalan ni sama dengan soalan atas?tak eh?

Pernah menerima TAG?
penah la ni,dah setengah jalan buat baru nak tanya kan...yes im happy!!cet.

Nyatakan warna yg anda sukai
hahaha.ni takda modal nak tanya la ni.daripada soalan happy2 tetiba soalan warna feberet.
tanya la "apakah warna happy anda?,warna apakah yang melambangkan kehappyan"ke masuk jugak
dengan motif tag ni.

Beritahu 9 org yg akan anda tag. Tuliskan sesuatu ttg org yg anda tag, nak tulis berjela pon takpe.
dengan happy nya saya tag sapa2 yang baca entry ni,sekian!



No comments: