Saturday, September 18, 2010

soldier.


selamat hari malaysia!

"kamu,kenapa saya tak sedar kamu dulu?eh,saya sedar tapi kamu ego.saya juga ego.kamu mahu tapi kamu ego.kamu tunggu.saya juga tunggu.tapi saya rasa kamu tak tunggu saya.jadi saya jalan dulu.saya dah mulakan perjalanan baru kamu jerit.panggil saya.saya sedar.tapi saya rasa saya tak mahu pandang belakang lagi.kamu jerit lagi.ego saya menang.kamu sepatutnya tak kalah juga.saya juga tak tahu apa yang buat kamu kalah.sekarang kita rasa penangan ego kita.kamu rasa.saya rasa.tapi saya tak menyesal.saya rasa perjalanan saya tempuhi ini betul.dan kamu memang tak berada di dalamnya.walaupun saya pernah mengharapkannya satu ketika dulu.saya harap kamu juga temui jalan yang kamu perlu tempuhi.saya boleh patah balik.tapi hanya patah balik untuk lihat kamu.perjalanan saya tak muat dengan kamu."panjang kassim bercakap sendirian.terkenangkan milah yang telah pergi jauh.


happy belated malaysia's day!;D




6 comments:

syafinaghazi said...

woot! berapa pagi ni? x ramai agik manusia....

adzuan aziz said...

koi 9 kot.tunggu turn nak nek jambatan.

nazmi shaarani said...

tang tu pot tmpt perokok2 tegar!

adzuan aziz said...

tang mana nazmi?

nazmi shaarani said...

tangga + sisi2 di dinding kt situ

adzuan aziz said...

owh.aah.ramai kalo petang2 sikit.kan?