Friday, November 26, 2010

watermark.



+




kalau nak letak watermark kat gambar tu kasi elok2
sikit kawan.jangan sebab watermark kawan-kawan yang
cantik bagai tu.habis rosak gambar. sian tunggu
sunset lenguh2.letak watermark atas matahari
kan ke tak berapa kena tu.buat watermark kecik-kecik je.:)






9 comments:

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

tp ur picta mcm xde watermark je..
so sgt besh nk curik n wt wallpaper laptop..
hehehehe
sori~

adzuan aziz said...

hoi!mencuri!!

watermark tak cantik.malu nk letak.:p

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

ala bkn ngaku kepunyaan sndri pn gmbar 2..
cme xske gmbar yg serabut2..
so piawaian gmbar kamu yg plg ok..
hehehehe =p

adzuan aziz said...

haha,gurau je:)

incik neng said...

haha best ape gambar kene curik tande gambar kau ade bakat ik3

(skang trend letak watermark atas gamba ,ape jadah gambar muke snrik pon nak letak watermark ,puii) ik3

adzuan aziz said...

hahaha.letak watermark tak salah.jgn watermark besau sgt udah le.menganjing plak nampknye.patutnye kalo yg gambar sendiri tu tulis lagi besar lagi bagus.bia tak nmpk muke.

Diloz said...

setuju with the sayings.
watermark oh watermark..

:P

shakinah said...

masalahnye aku tak nampak watermark kau kat gambar ni. haha. kecil sangat kot kau letak?

adzuan aziz said...

diloz-;)

shakinah-haha.mana ada aku letak:)