Wednesday, April 20, 2011

aku jatuh cinta.


kat proton neo s200 ni :).boleh wet dream camgini.

Proton Satria Neo S2000 - Differential


hari indah .tiada kelas.aku sembang dengan rakan lab aku yang selalu dok bercerita pasal
ferrari,lambourgini dan segala bagai supercar yang wujud di muka bumi.aku hanguk2 dengar
fairy tale la jugak bagi aku.sebab aku rasa aku takkan pakai supercar.sebab tak mampu pun.
baik aku buat haji pat lima kali daripada maintain kereta2 super tu.jadi.berbalik kepada rakan
lab aku tu.aku tunjuk la satria neo.aku kata."malaysia buat kereta rally power".dia balas dengan gelak sinis. aku pun senyum sinis.
dang aku bagi video test drive neo s200."ini kan kereta australia? " kata dia . aku senyap je la.bagi dia baca description video.
tap2"pergh power kot,eh lambang rimau ni,... oh .. malaysia .. power"! hahahah .tak tahu kenapa aku puas hati.

ok boleh pulang ke rumah!






4 comments:

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

dh lame xbkak blog nie..
(akceli sume blog bergambar)
tp rini bru stat blek usha2..
terbaek la bro!!haha

incik neng said...

jangan kate kau
aku pon puas~
budak budak lab aku suke pasal pompuan
nanti aku nak tunjuk pompuan malaysia aa tengok dorang cakap power dak ik3

Kenzo Corleone said...

hahaha..sangat lucu..

wanny said...

satria neo mmg terbaek..!