Wednesday, June 22, 2011

Save Japan


Gembaku Dome | Hiroshima.


save japan save jugak.anak-anak kau dok main sepak tendang terajang bola depan rumah aku bising-bising,bola campak atas keta jiran lain.keta aku tak dapat nak save japan mana la.dulu bila kami beronggeng sampai 1200 malam kau datang ketuk macam celaka.muka mintak belacan.celaka.ptuii.






#saveMalaysia.toksah dok riot-riot sangat la,orang lain riot nak riot jugak.hadoi.



5 comments:

s5 said...

ini tak berapa paham

adzuan aziz said...

ini aku geram dengan anak jiran sebelah je ni.hahaha.

izzy said...

Hahahhahah ade related ke cite dgn gambar? Tp gambr ni meleleh gak aaa tgk. Yummmm

Ashikin said...

buat surat rasmi la bagi jiran cyg tu. aisyhhh

adzuan aziz said...

izzy-takde pun.haha.:)

ashikin-haha.kannn.